reklama

Alkohol za volant jednoducho nepatrí!!!

Táto havária je pre mňa veľmi osobná vec,ale teraz som sa rozhodol,že o nej napíšem aby sa aspoň časť z Vás poučila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: original)

Bol horúci júl 2005.Super počasie stvorené na oddych.Týždeň bol ešte len na začiatku a mne zazvonil mobil.Volal mi starý známi priateľ,volajme ho Julo.Čau Marcel ako sa máš?Dík za opýtanie,ale nieje to bohviečo,som v práci.Nechcel by si ísť na víkend na chatu?Vyhrkla z Jula otázka.Veď vieš mám narodeniny.Je pravda ,že by som na Julove narodeniny určite zabudol,lebo odvtedy ako som sa odsťahoval do mesta,nemal som už toľko času na kamarátov.No porozmýšľam o tom a dám ti vedieť vo štvrtok.Tak dobre,odpovedal Julo a zložil.Týždeň ubehol ako voda a Ja som ten rozhovor s Julom vypustil z hlavy.Keď sa priznám,na tú chatu sa mi ani moc nechcelo ísť.Ale Julo nezabudol a zavolal.Nakoniec som sa rozhodol ísť na celý víkend a poriadne sa zabaviť so starou partiou.Bol piatok 16 00 hod. a ja som vyštartoval na mojom oplíku.Pôvodne som auto chcel nechať doma ale nechcelo sa nám všetky potraviny niesť pešo a navyše sme mali v kufri sud piva.Konečne sme dorazili na Julovu chatu,plný nadšenia ako si všetci užijeme pohodu pri pivku.Auto sme odparkovali pred chatu a klúče som poctivo schoval.Vonku bolo úžasne,slnko neuveritelne hrialo a to božské ticho.Vypili sme každý asi po dve pivá ale v tom teple akoby nikto nič nepil.Na chate sme boli zatiaľ traja a čakali sme na bývalého spolužiaka,ktorý bol tri mesiace v čechách na zárobku.Mal prísť okolo desiatej večer.A aj tak bolo zrazu sa tam zjavil Miro.Všetci sme boli radi,že ho po tak dlhej dobe vidíme,tak sme si hneď štrngli pivkom.Okolo polnoci Nás napadlo,že by sme sa mohli ísť zabaviť dolu do dediny na diskotéku.Samozrejme nikomu sa nechcelo ísť pešo,tak poďme autom.Nebol som proti,lebo ja by som určite nenafúkal,tak som sadol za volant a už sme sa zabávali na diskotéke.Chcel som sa zabaviť a vypiť si s miestnymi lebo som ich dávno nevidel,tak som sa zriekol šoférovania spať na chatu a ujal sa ho Julo.Sľúbil mi,že do rána nevypije ani slzu aby Nás bezpečne dopravil spať na chatu.Vedel,že som v tomto zásadový a držím sa hesla alkohol za volant nepatrí.S vedomím,že som zveril auto do správnych rúk som sa stratil v dave diskotéky.Myslel som si ,že svoj sľub dodrží,veď poznám ho už niekoľko rokov.NESTALO sa tak.Diskotéka ráno skončila a Jula s autom nikde.Skúšal som mu volať na mobil ale márne.Bol som poriadne naštvaný,že odišiel na chatu bez Nás a asi zaspal.Ale keď sme dorazili asi o 5 00 hod. na chatu,Julo tam nebol.Zmocnili sa nás s kamarátom obavy,ale nič sme si z toho nerobili,ešte sa nám poriadne točili hlavy.6 00 hod zvoní mobil ,ktorý mi navždy zmenil život.V linke bol môj otec.Ahoj Majo som rád ,že žiješ auto je na šrot,Julo prežil ale ten druhý nie.Vrazili do stromu v 120Km rýchlosti,bez pásov a s dvoma promile v krvi.Hneď som vedel,že ten druhý je Miro.Potom nastal vo mne pocit ,ktorý už nechcem nikdy zažiť.Výčitky svedomia,ktoré ma budú prenasledovať už celý život.Slovo,ktoré ma bude ešte veľmi dlho hrýzť: KEBY! Julo zázrakom prežil a po týždni bol doma s ľahkým zranením.Miro to šťastie nemal.Rozmliaždilo ho to akokeby bol z plastelíny.Utrhlo mu srdce,zlomilo vazy a dostal postraumatický šok.On ani nevedel že zomrel.To jediné je aspoň trochu pozitívne,pretože netrpel.Zomrel pred svojimi 25 narodeninami.Sám niekoľkrát povedal ,že 25 sa nedožije.Zostali Nám po ňom 2 fotky z večera a spomienky na jedného dobráka,ktorý by v živote nikomu neublížil.Nech tam kde teraz je,nech mu je lepšie a odpočíva v pokoji.A Julo dostal 3 roky a sedí a premýšľa prečo si zabil najlepšieho kamaráta. Napísné na spomienku pre Mira 24

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 niektoré mená boli pozmenené

Marcel Hlúšek

Marcel Hlúšek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

IDENTITA,ktorá sa nedá zmeňiť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu