reklama

Bláznivý stroj v priestore nezastavitelného času. SVET?

Tak poď už,rýchlo,kúpil si to,zajtra musíš ísť,ponáhľaj sa,musím telefonovať,vybavil si to,je to dôležité a čo je vlastne dôležité?Bláznivé slová,ktoré aj tak raz skončia ale znova ich niekto prebudí a všetko to ide znova a znova.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

Ja to volám beh o život ,ktorý nemá nikdy víťaza.Vždy som bol presvedčený o tom,že všetko má začiatok aj koniec ale nie je to tak.To všetko, stále plynie.Je to jednoduché zomrieš, niekto sa narodí,narodíš sa niekto, zomrie.A najlepšie na tom všetkom je,že raz za život v nejakom svojom období si uvedomíš,že by si chcel byť tým iným a ten iný tým kým si Ty.Preto sa snažíš zmeniť,byť iný,skúšať veci inak.SMIEŠNE.Vôbec to nie je tak.Vždy zostaneš tým ,kým si sa narodil vo svojej podstate.Nikdy to nezmeníš.Zmeníš iba fakty s chudobného bohatý z bohatého chudobný,zo zlého dobrý z dobrého zlý a kdesi tam hlboko vo svojom vnútri stále ten istý.JA to svoje ja, máš ho aj Ty aj JA.Veľmi krátky je príbeh každého z nás veď ešte len včera bolo1.1.2005 a už dnes je 1.1.2006.Tak zastav a polož si pár otázok aj keď nevieš na ne ešte odpoveď.Vzopri sa tomu kolobehu a spomaľ si život hľadaním odpovedí na tie otázky.Všetko sú to len slová a pár viet a z tých viet tej pravdy niet.Ešte sa náhodou stanem básnikom a to zrovna nemusím.Položme si jednu otázku,čo je to šťastie?Keby si mohol niečo zmeniť,bežal by si aj ja by som bežal ,bežalo by ešte tisícky ľudí a jeden by nebežal.Len by tak stál a usmieval sa.On nepotrebuje niečo meniť,on to má rád tak ako to je.Šťastie,on má to šťastie lebo žije ten kolobeh naplno každý deň.On vie,že už zajtra tu nemusí byť.Preňho je ešte stále 1.1.2005.Tak si váž,čo máš a ži.Ži tak dobre ako sa len dá a pochopíš,že deň je dlhý ako Ty sám.Ten bláznivý stroj času tu stále bude ale Ty už nie a ak sem aj znovu prídeš,už nebudeš vediet ,že si tu niekedy bol. 

Marcel Hlúšek

Marcel Hlúšek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

IDENTITA,ktorá sa nedá zmeňiť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu